Jogi nyilatkozat

Vásárlási feltételek

151/2003 Kormány Rendelet értelmében, amely a távollevők között kötött szerződésekről szól, az alábbiakról tájékoztatjuk látogatóinkat:

1. Cégadatok:

Premium Health Concepts Kft.

Cégjegyzékszám: 08-09-017924

Adószám: 14209192-2-08

Bankszámlaszám: Oberbank AG 18400010-10000506-10156078

Iroda és szerviz: 9400 Sopron, Híd utca 54.

Telefon: +36-30-229-2196

E-mail: office@premiumhealth.hu

Web oldal: www.boso.co.hu

Vevőszolgálat

A megrendelések fogadása és feldolgozása majd a postázása hétköznapokon történik, hétvégén az ügyfélszolgálat szünetel.

2. A szerződés tárgyának lényeges tulajdonságai:

Az oldalakon látható termékek mellett található vásárlás gombra kattintva az árucikk információs oldalára lehet eljutni, ahol további információk tekinthetők meg.

3. A vételár és a szállítás költségei, a fizetési és szállítási feltételek, szállítási határidők:

A vételár mindig a kiválasztott áru mellett feltüntetett ár. A megrendelt áru ellenértékét előre utalással, futártól való átvételkor vagy telephelyünkön személyesen készpénz fizetés ellenében lehet kiegyenlíteni, a megrendeléskor visszaigazoltnak megfelelően.

Az áru átvételére központi telephelyünkön kerülhet sor, illetve a GLS futárszolgálatán keresztül tudjuk a megrendelt árut eljuttatni, melynek költségei a

megrendelőt terhelik, kivétel ez alól, amikor megadott értékhatár fölött díjmentesen szállítjuk házhoz a megrendelt termékeket.

A kiszállítás díjai:

  • Bruttó 15000 Ft felett díjmentes
  • Bruttó 15000 Ft alatti vásárlás esetén 1900 Ft
  •  

    Előre utalás esetén kérjük, hogy az áru és a posta költség árát a megrendelés után utalják át, mivel csak az utalás megjelenése után tudjuk a kiválasztott terméket postázni.

    Bankszámlaszám: Oberbank AG 18400010-10000506-10156078

    Magyarországon belül 3-7 munkanapon belül küldjük a terméket, de pontosan tájékoztatjuk Megrendelőinket a megrendelések visszaigazolásakor.

    4. Az elállás joga (csak általunk vállalt garanciánál, hibás termék esetében):

    A vevő a hiba felfedezése után a körülmények által lehetővé tett legrövidebb időn belül köteles kifogását a kötelezettel közölni. Ha az áru nem felel meg a szerződésnek (hibás), a fogyasztót szavatossági jog illeti meg.

    Ha a termék nem felel meg a szerződésnek, a fogyasztót a következő szavatossági jogok illetik meg:

    a Ptk. módosítása a fogyasztók számára előnyös irányba változtatta meg a jogérvényesítés sorrendjét. A korábbi szabályozás szerint a fogyasztó elsősorban a hiba kijavítását, illetőleg megfelelő árleszállítást kérhetett, és csak abban az esetben kérhette az áru kicserélését, ha a hiba nem volt rövid idő alatt (8 napon belül) értékcsökkenés nélkül kijavítható, vagy a kijavítás a jogosult érdekeinek sérelme nélkül nem volt lehetséges.

    Egyrészt az új szabályozás alapján a fogyasztó már első körben választhat, hogy kijavítást vagy kicserélést kér, tehát a kicserélés, mint igény teljesítésének nem feltétele a javíthatatlanság. A fogyasztó választási lehetősége csak akkor korlátozott, ha a kicserélés lehetetlen (pl. nincs azonos vagy hasonló termék a kereskedő készletében) vagy ha a csere aránytalan többletköltséget eredményezne (pl. azonnal és minimális költségigénnyel járó javíthatóság esetén).

    Másrészt a szabályozás alapján a szavatossági jogok érvényesítésének sorrendjében második helyre került az árleszállítás igénylésének a lehetősége, illetőleg az elállás (azaz a vételár visszakövetelése), mely utóbbira akkor kerülhet sor, ha a jogosultnak sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, illetőleg ha a korábbi igények teljesítését a kötelezett nem vállalja vagy nem tudja teljesíteni. Fontos szabály ugyanakkor, hogy jelentéktelen hiba miatt nincs helye elállásnak.

    Ezzel kapcsolatban jó tudni, hogy a reklamációs vitákban már nem kötelező a

    Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség szakvéleményét kérni, az ennek ellenére kért

    szakvélemény pedig - származzon az FVF-től, KERMI-től vagy más minőségvizsgáló szervezettől - már nem kötelezi a feleket.

    5. Szavatosság:

    A tőlünk vásárolt termékekért bizonyos esetekben azok gyártója vállalja a garanciát, végzi a garanciális szervizelést, ettől nem áll módunkban eltérni. E termékek esetében Ön a gyártó által kiállított és általunk hitelesített garanciajegyet kap, amin a garancia ideje és a garanciális szervizek elérhetősége fel van tüntetve.

    Az egyéb termékek esetében természetesen cégünk vállalja a törvény által előírt vagy a gyártók által lehetővé tett garanciális időszakot. Ezeknél a termékeknél Ön az általunk kiállított számlával vagy annak másolatával igazolhatja a vásárlás tényét.

    A garanciális ügyintézés érdekében kérjük, hozza magával a hibás termék minden tartozékát és a termékről az Ön nevére általunk kiállított számla eredeti vagy másolati példányát. A termék eredeti csomagolásának megtartása nem kötelező, de a szállítás miatt előnyt jelenthet. Megrendeléskor érdeklődjön az Ön által kiválasztott termék jótállási idejéről.

    6. Idevonatkozó törvények, rendeletek és egyéb jogszabályok:

    49/2003GKM rendelet

    151/2003 Kormányrendelet

    119/1995. (IX. 29.) MT rendeletek előírásai vonatkoznak.

    7. Fogyasztóvédelemmel és jótállással kapcsolatos szervezetek:

    - Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség

    - ORSZÁGOS FOGYASZTÓVÉDELMI EGYESÜLET

    - KERMI Minőségellenőrző és Szolgáltató Kft.