Jogi nyilatkozat
Vásárlási feltételek
151/2003 Kormány Rendelet értelmében, amely a távollevők között kötött szerződésekről szól, az alábbiakról tájékoztatjuk látogatóinkat:
1. Cégadatok:
Premium Health Concepts Kft.
Cégjegyzékszám: 08-09-017924
Adószám: 14209192-2-08
Bankszámlaszám: Oberbank AG 18400010-10000506-10156078
Iroda és szerviz: 9400 Sopron, Híd utca 54.
Telefon: +36-30-229-2196
E-mail: office@premiumhealth.hu
Web oldal: www.boso.co.hu
Vevőszolgálat
A megrendelések fogadása és feldolgozása majd a postázása hétköznapokon történik, hétvégén az ügyfélszolgálat szünetel.
2. A szerződés tárgyának lényeges tulajdonságai:
Az oldalakon látható termékek mellett található vásárlás gombra kattintva az árucikk információs oldalára lehet eljutni, ahol további információk tekinthetők meg.
3. A vételár és a szállítás költségei, a fizetési és szállítási feltételek, szállítási határidők:
A vételár mindig a kiválasztott áru mellett feltüntetett ár. A megrendelt áru ellenértékét előre utalással, futártól való átvételkor vagy telephelyünkön személyesen készpénz fizetés ellenében lehet kiegyenlíteni, a megrendeléskor visszaigazoltnak megfelelően.
Az áru átvételére központi telephelyünkön kerülhet sor, illetve a GLS futárszolgálatán keresztül tudjuk a megrendelt árut eljuttatni, melynek költségei a
megrendelőt terhelik, kivétel ez alól, amikor megadott értékhatár fölött díjmentesen szállítjuk házhoz a megrendelt termékeket.
A kiszállítás díjai:
- Bruttó 15000 Ft felett díjmentes
- Bruttó 15000 Ft alatti vásárlás esetén 1.900 Ft
Előre utalás esetén kérjük, hogy az áru és a posta költség árát a megrendelés után utalják át, mivel csak az utalás megjelenése után tudjuk a kiválasztott terméket postázni.
Bankszámlaszám: Oberbank AG 18400010-10000506-10156078
Magyarországon belül 3-7 munkanapon belül küldjük a terméket, de pontosan tájékoztatjuk Megrendelőinket a megrendelések visszaigazolásakor.
4. Az elállás joga (csak általunk vállalt garanciánál, hibás termék esetében):
A vevő a hiba felfedezése után a körülmények által lehetővé tett legrövidebb időn belül köteles kifogását a kötelezettel közölni. Ha az áru nem felel meg a szerződésnek (hibás), a fogyasztót szavatossági jog illeti meg.
Ha a termék nem felel meg a szerződésnek, a fogyasztót a következő szavatossági jogok illetik meg:
a Ptk. módosítása a fogyasztók számára előnyös irányba változtatta meg a jogérvényesítés sorrendjét. A korábbi szabályozás szerint a fogyasztó elsősorban a hiba kijavítását, illetőleg megfelelő árleszállítást kérhetett, és csak abban az esetben kérhette az áru kicserélését, ha a hiba nem volt rövid idő alatt (8 napon belül) értékcsökkenés nélkül kijavítható, vagy a kijavítás a jogosult érdekeinek sérelme nélkül nem volt lehetséges.
Egyrészt az új szabályozás alapján a fogyasztó már első körben választhat, hogy kijavítást vagy kicserélést kér, tehát a kicserélés, mint igény teljesítésének nem feltétele a javíthatatlanság. A fogyasztó választási lehetősége csak akkor korlátozott, ha a kicserélés lehetetlen (pl. nincs azonos vagy hasonló termék a kereskedő készletében) vagy ha a csere aránytalan többletköltséget eredményezne (pl. azonnal és minimális költségigénnyel járó javíthatóság esetén).
Másrészt a szabályozás alapján a szavatossági jogok érvényesítésének sorrendjében második helyre került az árleszállítás igénylésének a lehetősége, illetőleg az elállás (azaz a vételár visszakövetelése), mely utóbbira akkor kerülhet sor, ha a jogosultnak sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, illetőleg ha a korábbi igények teljesítését a kötelezett nem vállalja vagy nem tudja teljesíteni. Fontos szabály ugyanakkor, hogy jelentéktelen hiba miatt nincs helye elállásnak.
Ezzel kapcsolatban jó tudni, hogy a reklamációs vitákban már nem kötelező a
Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség szakvéleményét kérni, az ennek ellenére kért
szakvélemény pedig - származzon az FVF-től, KERMI-től vagy más minőségvizsgáló szervezettől - már nem kötelezi a feleket.
5. Szavatosság:
A tőlünk vásárolt termékekért bizonyos esetekben azok gyártója vállalja a garanciát, végzi a garanciális szervizelést, ettől nem áll módunkban eltérni. E termékek esetében Ön a gyártó által kiállított és általunk hitelesített garanciajegyet kap, amin a garancia ideje és a garanciális szervizek elérhetősége fel van tüntetve.
Az egyéb termékek esetében természetesen cégünk vállalja a törvény által előírt vagy a gyártók által lehetővé tett garanciális időszakot. Ezeknél a termékeknél Ön az általunk kiállított számlával vagy annak másolatával igazolhatja a vásárlás tényét.
A garanciális ügyintézés érdekében kérjük, hozza magával a hibás termék minden tartozékát és a termékről az Ön nevére általunk kiállított számla eredeti vagy másolati példányát. A termék eredeti csomagolásának megtartása nem kötelező, de a szállítás miatt előnyt jelenthet. Megrendeléskor érdeklődjön az Ön által kiválasztott termék jótállási idejéről.
6. Idevonatkozó törvények, rendeletek és egyéb jogszabályok:
49/2003GKM rendelet
151/2003 Kormányrendelet
119/1995. (IX. 29.) MT rendeletek előírásai vonatkoznak.
7. Fogyasztóvédelemmel és jótállással kapcsolatos szervezetek:
- Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség
- ORSZÁGOS FOGYASZTÓVÉDELMI EGYESÜLET
- KERMI Minőségellenőrző és Szolgáltató Kft.